YENİ MODEM

 



Önceki yazılarımda belirttiğim gibi 100 MB hızında internet aldım fakat kullandığım telefon ve bilgisayarlara yine eski hızları gelmeye devam ediyor.

İçime sinmedi araştırmaya devam ettim. Diyorlar ki artık internet 2 kanaldan yayın yapıyor. Birisi 2.4 mhz ve 5 mhz. Eğer internet satın aldığınız firmanın mahallenizdeki altyapısı kifayetli ise 2 kanaldan yayın var demektir. Bu durumda modemenizdeki kanal sayısına bakacaksınız. Eski modemlerde sadece 2.4 mhz kanalı mevcut. Böyleyse teknolojinin bu imkânından faydalanmamak olmaz yeni modem alacaksınız.

Baktım bizim mahallede Türk Telekom fiber altyapısından hizmet veriyor. Bu demektir ki çift kanallı yeni bir modem almak farz oldu. Onu da araştırınca T.Telekomun sattığı modemlerin fiyat olarak daha uygun olduğunu gördüm. Kendime göre ayda 28 TL 12 vadeli olan bir modemi gözüme kestirdim. İlk önce bayii gittim. İstediğin model bizde yok. Sadece tpLink model bir modem var ama taksit yapmıyoruz, taksit istiyorsan ofislerine gideceksin dediler. Ertesi günü kalktım T.T.ofisine gittim. Orada da dediler sen sitedeki reklama bakma bizde tek bir model modem var o da tp-link VC220 model. Fiyatı da 12 ay taksit 60.- ve 24 ay taksit 30.- TL. Modemi aldım ve kurdum. Telefondan ilk ölçüm 96 MB. Ohh be.

Bilgisayarda hız değişmedi çünkü elimdeki bilgisayarın wifi’si sadece 2.4 mhz’yi destekliyor. Artık onu da öğrendim. Velhasılı yeni modemi aldım içimdeki kurdu yendim.

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İNTERNET ÜZERİNDEN TELEVİZYON SEYRETMEK

İsrail ordusu, Hamas’ın 7 Ekim’deki saldırısını neden engelleyemedi?